Siuntimo ir gražinimo taisyklės


Visi pirkėjai turi teisę grąžinti arba pasikeisti prekes per 14 dienų nuo datos, kai gavote užsakymą. Ši teisė galioja tik tada, kai www.pagan.lt informavote šiam terminui nepasibaigus ir produkto prekinė išvaizda bei įpakavimas yra nepakitę. Ši taisyklė netaikoma individualiems užsakymams jei prekė yra kokybiška ir pagaminta pagal kliento pageidavimą.

Norint informuoti dėl grąžinimo ar pakeitimo, prašome nurodyti savo užsakymo nr., priežastį kodėl norite grąžinti/pakeisti prekę, elektroniniu paštu info@pagan.lt. Grąžinant prekes pašto išlaidas apmoka klientas. Jūs esate atsakingas iki tol, kol siunta mus pasieks, todėl rekomenduojame siųsti registruota siunta arba per paštomatą. Pinigų grąžinimas atliekamas tuo pačiu būdu, kaip ir buvo atliktas užsakymas. www.pagan.lt pasilieka teisę atmesti grąžinimo arba pakeitimo prašymą, jei neatitinkamos bent viena iš nurodytų sąlygų.


Grąžinti prekes galite siunčiant per Lietuvos paštą registruota siunta adresu:
MB Pagana
Rumpiškės g. 29-36
Klaipėda, LT-91120
Tel. nr. +370 6415 8293


Omniva paštomatu į Klaipėdos Slengių RIMI paštomatą nurodant:
MB Pagana
Tel. nr. +370 6415 8293


NEGAUTA SIUNTA
Jeigu negavote siuntos, kaip įmanomą greičiau susisiekite su www.pagan.lt klientų aptarnavimo vadybininku. Susisiekdami nurodykite savo vardą, pavardę, adresą, užsakymo numerį, bei detalų aprašymą apie susiklosčiusią situaciją. Jūs esate atsakingas už tai, kad būtų nurodytas tikslus ir pilnas pristatymo adresas. Susiekite elektroniniu paštu info@pagan.lt